Telšiuose rengiamas testinis,pamėgtas žiūrovų, trečias tradiciniu tampantis, baletą ir šiuolaikinį šokį
jungiantis projektas – festivalis „ŠOK’as 2024 “. Šokio festivalio programa sukurs kontrastą tarp klasikinio romantinio baleto ir šiuolaikinio suvokimo apie šokį. Projekto eigoje bus pasitelkiamos šokio kūrybinės dirbtuvės kurias ves Kauno valstybinio muzikinio teatro choreografas Dainius Bervingis, balerina Kristina Tarasevičiūtė, M.K.Čiurlionio menų mokyklos pedagogai. Kurių metu, Telšių Žemaitės dramos teatro šokio studija sukurs ir pristatys šokio miniatiūrą festivalio metu.
Festivalio programa daug žadanti mūsų žiūrovui.
Festivalį pradės šokio trupė „ NUEPIKO “ su interaktyviu šokio spektakliu „ KETURI VIKTORAI“, kuris kupinas olimpinės dvasios. Kurį pristatysime netradicinėje erdvėje Telšių sporto ir rekreacijos centre.
Šokio spektaklis „Emocijos” skirtas vaikams, paaugliams ir suaugusiems. Įvairiai ir įdomiai, šokio kalba pinamos istorijos, kuriose išjausta kiekviena emocija. Šis spektaklis tyrinėja žmogaus emocinį gyvenimą, jo sudėtingumą ir įvairovę. Spektaklyje naudojama muzika, šokis, teatralizacija ir netgi interakcija su publika siekiant perteikti ir sustiprinti emocijų žinutes. Tai Nacionalinės M.KČiurlionio menų mokyklos spektaklis .
Vienintelė Lietuvoje keturių vyrų stepo šokio trupė „Funyy Beat” pristatys naują koncertinę programą- „Funny Classic Beat Forever” , kurioje karaliauja ritmas, apjungiantis klasikos kūrinius ir šiuolaikinę muziką.

Čia ritmas išgaunamas ne tik kaustytais batais, bet ir panaudojant viską, kuo tik galima išgauti ritmą, o muzikos arsenalas toks platus, kad apima viską – nuo hip hopo iki klasikos. Viską į vieningai skambančią visumą apjungia niekada nesibaigiantis ritmas. Programoje gausu ir jumoro bei žaidimo su žiūrovais. O koncertą pradės Telšių Žemaitės dramos šokio studijos šokėjos su Simonu Bervingiu .
Festivalio dalyvis Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras su šokio spektakliu ” EGLĖ Ž ALČIŲ KARALIENĖ” choreografas Martynas Rimeikis.
Festivalio uždarymui kviečiamas Baltijos baleto teatras. Kuris pristatys vienaveiksmį baletą „Karmen” su holograminėmis video intstaliacijomis, pagal G.Bizet -R.Ščedrino ” Karmen siuitą” Baltijos baleto teatro režisierės Marijos Simonos Šimulynaitės kuriamas vienaveiksmis baletas keturiems šokėjams ir hologramai bus pirmoji šio kūrinio pastatymo versija, kurioje ypatinga vieta skiriama technologijoms.
Šokio festivalyje planuojama parodyti šešis įvairių šokio žanrų spektaklius.
III – asis profesionalaus šokio festivalis „ŠOK’as 2024” prasideda!
9.20 | Įvyko pirmoji šokio dirbtuvių diena. Profesionalaus šokio festivalio „ŠOK’as 2024” organizatorius Telšių Žemaitės dramos teatras, festivalio iniciatorė ir vadovė Ina Levickienė. Jau trečią kartą festivalis žiūrovus džiugins įvairaus šokio spektaklių žanrais. Ir jaunieji šokio studijos atlikėjai turės nerealius susitikimus su šokio profesionalais. Pirmasis šokio dirbtuvių susitikimas įvyko su puikiu choreografu Dainiumi Bervingiu. Su kuriuo jaunieji šokėjai mokėsi stepo šokio subtilybių. Jau spalio 17d. 18val. Telšių Žemaitės dramos teatro salėje kartu su vienintele Lietuvoje stepo šokio trupe „Funny Beat” jaunieji šokio studijos atilkėjai pasirodys scenoje.
Nekantriai laukiame!
Tęsiasi jau II-osios profesionalaus šokio festivalio „ŠOK’as 2024” šokio dirbtuvės.
Jaunieji šokio studijos atlikėjai turi galimybę susitikti su profesionaliais šokio meno atstovais. Šį kartą patirties sėmėsi iš balerinos Kristinos Tarasevičiūtės. Kristina – yra tikra šokio profesionalė. Baleto solistė, choreografė, Ballet body by KRISTAR įkūrėja. Ji dalinosi šokio patirtimi, kūrybiniais užmanymais su mūsų šokėjomis. Šis bendradarbiavimas yra tikra dovana mūsų jaunosioms šokėjoms. Šokio dirbtuvių metu buvo kuriamas šokio eskizas vaikams. Su nekantrumu laukiame šio eskizo premjeros!
ŠOK‘as Telšiuose prasidėjo olimpine dvasia
2024-ųjų metų spalio 15-osios vakarą Telšiuose jau trečiąjį kartą startavo ŠOK‘as – III Profesionalaus šokio festivalis, kurio tikslas – sujungti baletą bei šiuolaikinį šokį, su kiekvienu iš penkių spektaklių pakviečiant Žemaitijos sostinės žiūrovą į naują, netikėtą, dažnai net šokiruojantį nuotykį…
Toks netikėtumas įvyko jau per pirmąjį šio festivalio kūrybinį pasirodymą – telšiškiams pažįstamos šokio trupės ,,Nuepiko“ iš Kauno interaktyvaus šokio spektaklį ,,Keturi Viktorai“, kuris tiesiog kupinas olimpinės dvasios. Pirmiausia netikėta spektaklio vieta: jis vyko neįprastoje vietoje – Telšių sporto ir rekreacijos centro sporto salėje, kurios erdvėse subrendo išties ne vienas žymus šalies sportininkas ir realiai išliejama daug sportinio azarto.
Keturi skirtingas olimpinių žiedų spalvas: raudoną, juodą, mėlyną, žalią, įkūnijantys aktoriai žiūrovą į intensyvų sportinį vyksmą įtraukė nuo pirmųjų spektaklio akimirkų, kuomet improvizuotą apšilimą keitė įvairių sporto šakų teatralizuotas pristatymas, maksimaliai įsijaučiant į tai, kas šiuo metu atliekama, absoliutus ,,čia ir dabar“, atiduodant visas jėgas nuo simbolinių treniruočių, asmeninio, porinio dialogo iki profesionalaus grupinio sinchrono, simbolinių rankomis perpinamų gijų – ,,olimpinių žiedų persidengimo“… Ir dar daugiau – iki begalinių pastangų, atiduodant save iki galo, iki paskutinio energijos lašo, net kančios, per kurią pasiekiamas triumfas – išsvajotas auksas (jį simbolizuoja kaip vėliava iškelti geltoni (penktosios olimpinių žiedų spalvos) sportiniai šortai, kurie spektaklio kontekste galimai įgyja ir kitą simbolinę prasmę – juk tikroji olimpinė vėliava yra solidžią istoriją menančiose žaidynėse dalyvaujančių sportininkų energija, ryžtas, atsidavimas, liekantys olimpinių žaidynių metu jo vilkimoje sportinėje aprangoje…

Visą spektaklio laiką itin intensyviame aktoriniame vyksme apstu simbolikos: iš pavienių judesių susidaro dermė, iš kiek+vieno susidaro visuma; į spektaklio vyksmą, dalinantis olimpiniu azartu įtraukiami ir žiūrovai, o galiausiai, išgyvenant keturių Viktorų pergalės džiaugsmą, – simbolinė geltonoji vėliava/auksas perduodami atsitiktinai iš žiūrovų pakviestam vaikui, kuris kartu su keturiais Viktorais (iš lot. žodžio ,,victoria“ – pergalė, nugalėtojas) šoka pergalės šokį, džiūgauja ir patiria olimpinės dvasios stiprybę, be abejo, taip vėlgi simboliškai užbaigdamas visų 5 olimpinių žiedų dermę (žiūrovas spektaklio metu intuityviai vidumi ieškojo penktojo ,,Viktoro“) ir pats tapdamas nugalėtoju, kurio viduje degančiai olimpinei dvasiai jau neįmanoma užgesti, ji, tikėtina, įvairiais deriniais atsikartos įvairiose šiandien dar vaiko gyvenimo srityse…
Apibendrinant belieka pridėti, kad įprastai į spektaklį ateinantis žiūrovas, dažniausiai besitikintis nuoseklaus siužeto, aiškumo, logikos, siekiantis suprasti, kas ir kodėl vyksta, šiuolaikinio šokio spektaklio metu išties gali patirti ,,šoką“, nes kūrybinė interpretacinė aktorių laisvė išveda žiūrovą už aiškumo, logikos ir tiesiog kviečia nustebti (moksliniais tyrimais įrodoma, kad nuostaba aktyvina naujus smegenų centrus, skatina kūrybiškumą), pasinerti į spektaklio vyksmą lyg į terapiją ir pačiam džiugiai tapti jo dalimi. Juk maksimaliai skubančiam šiandienos žmogui galimybė sustoti ,,čia ir dabar“ mėgaujantis tuo, kas regima, jaučiama, girdima, mintyse nenubėgant šimtus mylių pirmyn, jau yra ,,victoria“ – pergalė ir tai pasiekęs jis tampa nugalėtoju.
Irena Daubarienė
Antrasis III Profesionalaus šokio festivalio ŠOK‘as vakaras, pakvietęs telšiškius bei gausiai susirinkusius Žemaitijos regiono žiūrovus į susitikimą su Telšių publikai jau pažįstama Lietuvoje vienintele profesionalia stepo šokio trupe iš Kauno ,,Funny Beat“, pristačiusia koncertinę programą ,,Funny Beat Tap Dance show“, abejingų vėlei nepaliko. Be abejo, dar olimpinės pirmojo ŠOK‘o spektaklio dvasios kupini žiūrovai nuo pat pasirodymo pradžios galėjo įžvelgti nuoseklią festivalyje pristatomų šokių tąsą, mat vakaro koncertinės programos įžangoje, taip pat ir jos finale, į sceną žengė Telšių Žemaitės dramos teatro jaunosios šokėjos/aktorės (spektaklyje ,,Keturi Viktorai“ olimpinė dvasia perduota ir auksu pasidalinta būtent su jaunosios kartos atstovu), vadovaujamos choreografės ,,Auksinio scenos kryžiaus“ laureatės Inos Levickienės. Jos pristatė šokio dirbtuvių su Kauno muzikinio teatro ir stepo šokio trupės ,,Funny Beat“ choreografu Dainiumi Bervingiu metu gimusį stepo šokio (ang. Tap Dance – tai šokio stilius, kurio metu kojų judesiais bei specialių batų pagalba išmušamas ritmas) pasirodymą, kuriame kartu su merginomis šoko, beje pirmą kartą, ir paties choreografo Dainiaus Bervingio sūnus.
Po žaismingos jaunimo įžangos scenoje žiūrovai, kaip ir pirmajame festivalio spektaklyje, išvydo 4 šokėjus/aktorius, kurie nuo mono/solo vaidmenų, teatralizuotai kurdami santykį, dialogą demonstravo atominę energiją spinduliuojantį grupinio šokio sinchroną, teatralizuotų asmeninių stepo varžytuvių nuotaikos pliūpsnius, ne mažesnės nei jau regėtos olimpinės dvasios kupiną ritmingą individualių talentų atskleidimą. Žiūrovai išgyveno nuostabiausių akimirkų tiesiog mėgaudamiesi stipria šiuolaikinio šokio profesionalų komandos derme, išryškinant kiekvieno jos nario unikalumą, asmenybės žavesį, grožį. Tuo pačiu programoje itin stipri ir stepo šokio bei muzikos jungtis, į bendrą vyksmą aktyviai įtraukianti žiūrovą, kurio kartu su aktoriais mušamas ritmas tampa viena nuoseklia bendrystės ritmo pyne.
Nejučia stebint energingą koncertinį pasirodymą, aktyviai dalyvaujant jame prabėga mintys apie kasdienybės ritmą, gyvenimo ritmą, vidinį asmenybės ritmą, netgi pasąmonės srauto ritmą, kuriuose kasdien esame. Ir kaip svarbu per tą ritmingą taktą išleisti iš savęs tai, kas jau nebereikalinga, kas jau tapę pertekliniu balastu, kad viduje liktų daugiau komforto, šviesos, lengvumo. Tikėtina, kad šį lengvumą ir išsinešė žiūrovai, jau laukiantys trečiojo festivalio spektaklio, skirto vaikams ir paaugliams – ,,Emocijos“, kurį pristatys Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos (Vilnius) atlikėjai.

Trečiasis III Profesionalaus šokio festivalio ŠOK‘as vakaras išsiveržė EMOCIJOMIS. Būtent tokio pavadinimo šokio spektaklį, skirtą vaikams ir paaugliams, tačiau tinkantį ir suaugusiems, pristatė taip pat jau iš ankstesnių pasirodymų telšiškiams pažįstamos Nacionalinė M. K. Čiurlionio menų mokykla mokiniai, choreografai Giedrė Žaščižinskaitė ir Donatas Bakėjus. Jų pasirodymas vyko vėl naujoje erdvėje – Telšių kultūros centro salėje.
Jei ankstesni dviejų šio festivalio vakarų pasirodymai ,, Keturi Viktorai“, ,,Funny Beat Tap Dance show“, kupini olimpinės dvasios bei ritmingo azarto, žiūrovą kvietė aktyviai įsijungti išoriškai: gestais, balsu, rimu, tai šio vakaro žiūrovas kartu su šokio aktoriais išgyveno stiprų vidinį emocinį vyksmą, kartu išgyvendamas džiaugsmą, meilę, liūdesį, baimę, pyktį, neviltį bei kitus jausmus. Per visą spektaklio laiką simboliškai tiesiasi siužetinė linija, kurioje simboliškai pristatomi vaikai: berniukas ir mergaitė, patenkantys į įvairias situacijas, tai yra susipažįstantys su įvairiais jausmais. Žinoma, pats nuostabiausias jausmas – meilė, kuomet tiek lengvumo, polėkio, žaismės, džiugesio, dialogo, santykio. Ypač stiprūs jausmai kyla kasdienėj rutinoj, kai prasiveržia pyktis, kuris taip pat turi teisę būti, kuris vaidina labai svarbų – ribų vaidmenį… Labai jautriai spektaklyje atskleidžiama vienišumo, atsitraukimo, nevilties tema ir taip subtiliai profesionalia šokio kalba išsakoma budėjimo vieniems dėl kitų svarba: kito, kitokio/visokio/skaudančio priėmimas, galintis vėl sugrąžinti vidinę gyvenimo jėgą, motyvaciją, šviesą, santykį…
Viso spektaklio metu stipri muzikos, šokio, emocijų vizualizacijos dermė ne tik pristatė žiūrovui įvairių emocijų spektrą, bet ir skatino susimąstyti/apmąstyti jų svarbą bei įtaką asmeninio gyvenimo kokybei.
Kaskart prisiliečiant prie šio profesionalaus šokio festivalio ŠOK‘ast, norisi iš naujo nustebti, dėkojant jo sumanytojai Telšių Žemaitės dramos teatro choreografei Inai Levickienei už sudarytą galimybę vis tamsėjančiame metų laike šokio mylėtojams, gerbėjams ar tik su juo susipažįstantiems būti išjudintiems, pažadintiems profesionalaus meno ŠOK‘o, patiriamo per šokį ir jo skleidžiamą kūrybos šviesą.

ŠOK‘as sujungė du skirtingus pasaulius
Ketvirtasis III Profesionalaus šokio festivalio ŠOK‘as vakaras pakvietė gausiai susirinkusius žiūrovus į Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro dviejų dalių šokio spektaklį ,,Eglė žalčių karalienė“ pagal to paties pavadinimo Eduardo Balsio keturių veiksmų baletą. Iki šiol žymiausio lietuviško baleto šiuolaikinės interpretacijos choreografas Martynas Rimeikis, scenografas Marijus Jacovskis, kostiumų dailininkė Elvita Brazdylytė. Nors spektaklis sukurtas pagal pasaką (o paprastai pasakų inscenizacijoms būdinga vizualių detalių gausa), jo scenografija simbolinė, minimalistinė – žvejų kaimelis atpažįstamas iš virvių, kuriomis į krantą ištempiamos valtys, jūros pasaulis – iš grandinių, paprastai laikančių laivų inkarus. Kaip pristato patys kūrėjai: spektaklio ,,kostiumuose taip pat gausu simbolikos – dominuoja lengvi, lyg vėjo plaikstomi moteriškų suknelių audiniai, kurių spalvos kinta kartu su pasakojamos istorijos etapais: spektaklio pradžioje šviesūs ir trumpi Eglės apdarai vėliau tamsėja ir ilgėja. Povandeninio žalčių pasaulio atstovai dėvi glotniai priglundančius juodus drabužius“. Spektaklio pagrindinė dominantė – šokis, išraiškinga, įtaigia choreografine kalba atskleidžiantis žmogiškų jausmų dramą: meilę ir neapykantą, ištikimybę ir išdavystę, dviejų skirtingų pasaulių sandūrą, neišvengiančią ir tragizmo…

Žvelgiant į šiųmečio ŠOK‘o festivalio visumą, akivaizdžiai pastebima, kaip nuosekliai plėtojasi jo teminė kryptis, įtraukianti žiūrovą į vis stipresnį, sudėtingesnį prasminį vyksmą: nuo šokiu sukurto olimpinio azarto, pramoginio potyrio, skirtingų emocijų išgyvenimo galimybės iki mitinio bei realaus pasaulio susitikimo bei dermės/susikalbėjimo paieškų per universalų šokio meną.
Simboliška, o kartu labai prasminga, kad šis tiek temiškai, tiek būtiškai du pasaulius jungiantis šokio spektaklis Telšiuose įvyko būtent Visų šventųjų/Vėlinių dienų išvakarėse, kuomet kaip niekad arti vienas kito gyvenimo ir netekties, galimybės ir praradimo, tikros ir mitinės realybės segmentai. O gal mūsų gyvenimas ir yra nuolatinė šių dviejų pasaulių sintezė?
ŠOK‘o finalas turės tęsinįŠOK‘o finalas turŠOK‘o finalas turės tęsinį
Paskutinįjį rudens vakarą III Profesionalaus šokio festivalis ŠOK‘as po mėnesio pertraukos žiūrovus sukvietė į finalinį spektaklį – vienaveiksmį Baltijos baleto teatro spektaklį ,,Karmen“, kurio režisierė ir choreografė M. S. Šimulynaitė. Kaip žinome, Karmen paveikslas daugiau nei šimtmetį sulaukia įvairių kūrėjų interpretacijų. Šįvakar matytas spektaklis nėra įprasta Karmen, jos versija kitokia. Spektaklyje regime Karmen ir tris jos mylimuosius bei lyg dar vienas personažas į spektaklio vyksmą įsiliejančias hologramines vaizdo projekcijas. Kaip pastebima pačių spektaklio kūrėjų: ,,Toks rekordiškai mažos sudėties baleto pastatymas yra unikalus ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje“. Spektaklyje keičiasi begalė skirtingų jausmų (nuo lig dangaus pakylėjančios meilės iki siekio susaistyti, supančioti, surakinti grandinėmis), kontekstų (debesų, kalnų, vandens, ugnies bei kt.), taip pat vietų (nuo prabangių rūmų iki nykių betono erdvių). Ir pati Karmen – labai permaininga, visokia: jautri ir gundanti, šiurkšti ir gąsdinanti. Spektaklis spalvingas, gyvas, atraktyvus, kupinas simbolikos, alegorijų. Svarbų vaidmenį jame atlieka muzika. Spektaklyje naudojamas legendinis Sauliaus Sondeckio ir Lietuvos kamerinio orkestro interpretacijos įrašas. Pabaiga viltinga, lydima poros dialogo…
Nors šios refleksijos pradžioje minėjau, kad pastarasis ŠOK‘o festivalio spektaklis – finalinis, tačiau jau aišku, kad festivalis turės tęsinį, kitaip sakant, – jau galime sveikinti jo metu gimusį meno kūrinį/kūdikį, kuris formavosi viso festivalio projekto metu vykusiose kūrybinėse šokio dirbtuvėse, kurias vedė balerina Kristina Tarasevičiūtė.

Šokio dirbtuvėse dalyvavo Telšių Žemaitės dramos teatro šokio studijos, vadovaujamos Inos Levickienės, šokėjos. Dirbtuvių metu sukurtas šokio eskizas tapo 30-ies minučių šokio spektakliu vaikams „Koralinio rifo istorija“: choreografė – Kristina Tarasevičiūtė, libretas – Vilmanto Tarasevičiaus, kostiumų dailininkė – Alina Zinčiukaitė, prodiuserė, choreografė-repetitorė – Ina Levickienė.
Apibendrinant šį rudenį Telšiuose įvykusį III Profesionalaus šokio festivalį ŠOK‘as, galima drąsiai pripažinti, kad jo tikslas – profesionalaus šokio meno sklaida Telšių mieste – pasiektas. Penkių, išties skirtingų, festivalio spektaklių žiūrovams sudarytos sąlygos įgyti naujų, praturtinančių patirčių, o jaunosioms šokėjoms kiekvienas ŠOK‘o festivalis vis labiau atskleidžia profesionaliojo šokio turinį, meno ypatybes, išryškėjant subtiliausioms šokio detalėms, ir, be abejo, dovanoja begalę įsimintiniausių bendros veiklos su šiuolaikinio šokio profesionalais akimirkų, tampančių naujais kūriniais.
Projekto autorė Ina Levickienė
Projektą iš dalies finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Telšių rajono savivaldybė
Profesionali ŠOK‘o tąsa Telšių Žemaitės dramos teatre
Kaip jau žinome, Telšių Žemaitės dramos teatro tradicija tapęs III Profesionalaus šokio festivalis ŠOK‘as pasibaigė paskutinįjį rudens vakarą Baltijos baleto teatro spektakliu ,,Karmen“. Po penkių skirtingų, profesionalių, universalia šokio kalba mus kalbinusių spektaklių, rodės, kas dar begalėtų nustebinti per trejetą ŠOK‘o sezonų tikrai visko mačiusį ir vis išrankesniu tampantį festivalio žiūrovą. Ir nustebino, ir dar kaip nustebino… Išties kiekvieną, net patį išrankiausią žiūrovą paliko be amo tai, kas Telšių Žemaitės dramos teatre lyg brangiausias perlas blykstelėjo žvarbiai žiemišką gruodžio 10-ąją, – III Profesionalaus šokio festivalio ŠOK‘as dirbtuvių metu sukurtas ir labai kukliai šokio eskizu pavadintas šokio spektaklis vaikams (o išties aktualus iki 99+) „Koralinio rifo istorija“: choreografė – balerina Kristina Tarasevičiūtė, libretas – Vilmanto Tarasevičiaus, kostiumų dailininkė – Aina Zinčiukaitė, prodiuserė, choreografė-repetitorė – Ina Levickienė.
Ištisą pusvalandį – emociškai lyg vieną mirksnį – trukusiame šokio spektaklyje profesionaliai derėjo visa: ir šokis, ir scenografija, ir kostiumai, ir muzika, ir absoliučiai akivaizdi visų šokėjų meilė bei atsidavimas šokiui. Spektaklio vyksmas ir siužetas labai jautriai ir iki giliausių pajautų atliepė šiuo metu ypač aktualų viso pasaulio aplinkos kontekstą, sukurdamas šviesos ir į ją bandančios įsibrauti alkanos, net išbadėjusios tamsos paralelę, o ir apskritai amžiną gėrio ir blogio dvikovą. Tuomet, kai skaidriose vandens džiunglėse, ryškiuose koralų rifuose karaliauja Žvaiždutė Dolores ir jos geriausia draugė jūrų arkliukė Toda, kuomet vandenyno gelmėje vyrauja džiugi jaukuma, srovės į ramią įlanką atmeta visiškai išbadėjusias keturias Neges, plėšrias, gąsdinančias, puolančias. Jos, ieškodamos maisto ir užuodusios galimą grobį, iškart stipriai puola Todą, bando atimti jos gyvybines galias. Tai matydama Dolores labai išsigąsta, nes jos geriausia draugė gali mirti, tad ji suranda stebuklingą perliuką, kuris, ji visa savim tiki, gali išgelbėti geriausią draugę. Svarbu Todai sutelkus paskutines jėgas iš draugės gautą perliuką iškelti į saulės šviesą, kad ji taptų nenugalima. Ir šviesa triumfuoja – saulės palytėtas perlas sugrąžina Todai jėgas ir leidžia Negėms suprasti jų pačių silpnybę ir pasitraukti.
O kad taip ir mūsų šiandienos pasaulyje… Kaip svarbu jame kiekvieną akimirką kiekvienam iš mūsų likti šviesos pusėje, kad to kiekvieno mūsų šviesos/širdies perlo užtektų, kad ir į mūsų nuostabią žemę kaip į fantastiško grožio skaidrius koralinių rifų vandenis grįžtų taika.
Nors po paskutiniojo ŠOK‘o spektaklio atrodė, kad festivalio kulminacija – ,,Karmen“, tačiau išties Telšių žemaitės dramos teatras gali vertai didžiuotis nauja šviesos kupina premjera – įspūdinga III Profesionalaus šokio festivalio ŠOK‘as kulminacija ,,Koralinio rifo istorija“, pasiliekančia Telšiuose ir toliau savo profesionalumu džiuginti ir telšiškius, ir vis gausiau teatre besilankančius Žemaitijos sostinės svečius.
Projekto „ŠOK’as ” 2024 iniciatorė, vadovė Ina Levickienė
Projektą iš dalies finasuoja Lietuvos kultūros taryba bei Telšių rajono savivaldybė